lauantai 11. helmikuuta 2012

Pikakuulumiset

Tässä lyhyesti viime päivien kuulumiset. Tänään on Mikon 10. oireeton päivä eli tauti on selätetty, wuhuu! Ensi viikonloppuna mennään pitkästä aikaa agitreeneihin, mutta enemmän odotan, että päästään treenaamaan ihan keskenämme.

Pahemmin en ole mitään tehnyt Mikon kanssa, sillä koulu teettää niin paljon töitä. Tiedänpähän nyt, ettei kannata ottaa yhteen jaksoon kuin yhden verkkokurssin muiden kurssien lisäksi... Olen vähän huono ajan käytössä ja organisoinnissa, joten se on vähän tuottanut hankaluuksia tehtävien kanssa. Jonkun verran olen naksutellut Mikon kanssa, kun sain FB:ssa ohjeita. Tiedän, ettei naksutteluni ole aina mennyt ihan oikein. Aloitimme naksuttelut noutokapulan kanssa, joka ei ole aikaisemmin edistynyt yhtään. Olemme päässyt siihen vaiheeseen, että Miko pistää hampaansa kapulan ympärille, muttei ota siitä kiinni. Tästä eteenpäin ei olla päästy, sillä jos en tuosta naksauta, niin Miko turhautuu. Hampaiden kapulan ympärille pistämisestä olen jo naksutellut monta kertaa, mutta ilmeisesti Miko ei ole vielä valmis seuraavaan vaiheeseen. Jatkamme harjoituksia.

Miko on kova piehtaroimaan, kun maassa on lunta (tai jäätä) ja olen yrittänyt parina viime päivänä saada sitä kuvattua. Jotain olen videolle saanut, mutta pitää vielä yrittää. Tässä kuitenkin vähän pliisumpaa piehtarointia torstai- ja perjantai-illoilta sekä pieni pätkä tästä aamusta, jolloin en ehtinyt saada kameraa tarpeeksi ajoissa nauhoittamaan:


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti